Кабінет клієнта

ЯК СТВОРИТИ КАБІНЕТ КЛІЄНТА?

Щоб створити кабінет клієнта необхідно зареєструватись на сайті 

Оберіть сторінку реєстрації

Ви можете використати email, номер телефону або профіль Facebook.

Для реєстрації на електронну адресу:

  • вкажіть електронну адресу, яку будете використовувати для входу в Кабінет клієнта;
  • ознайомтесь із Правилами ekomora.com та поставте галочку, підтвердивши цим згоду з ними;
  • натисніть Зареєструватися.

Для реєстрації на мобільний номер телефону:

  • вкажіть мобільний номер телефону, який будете використовувати для входу в Кабінет клієнта
  • ознайомтесь із Правилами ekomora.com і поставте галочку, підтвердивши цим згоду з ними;
  • натисніть Зареєструватися;

Для реєстрації за допомогою профілю Facebook:

  • натисніть на кнопку Вхід із Facebook;
  • дотримуйтесь підказок, які будуть з’являтися в процесі.

(!) Будь ласка, не повідомляйте пароль третім особам.

(!!) Для реєстрації можна використовувати тільки номер мобільного телефону.

ФУНКЦІОНАЛ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

Кабінет клієнта - це ваш особистий обліковий запис на ekomora.com. Зареєструйтесь і отримайте доступ до всіх можливостей для здійснення успішних угод:

  • редагуйте, видаляйте, додавайте нові оголошення;
  • переглядайте статистику кожного оголошення;
  • спілкуйтеся в чаті з іншими продавцями й покупцями;
  • змінюйте контактні й особисті дані;
  • налаштовуйте сповіщення;
  • завантажуйте резюме;
  • переглядайте бонуси та власний баланс;
  • беріть участь в закритому та відкритому аукціонах від партнерів ekomora.com.

 Як знайти потрібне оголошення?

За допомогою функції Пошук. Введіть ключове слово, яке використовується в заголовку, або номер оголошення. Пошук здійснюється у всіх списках оголошень.

Повідомлення - історія вашої переписки з іншими продавцями й покупцями. Тут зберігаються Отримані, Надіслані й Архівні повідомлення. 

Налаштування – тут ви можете редагувати свої дані, змінювати налаштування профілю і сповіщень.

Змінити номер телефону - для зміни номера телефону, за допомогою якого можна здійснювати вхід у Кабінет клієнта.

Змінити пароль - для створення нового паролю.

Змінити email-адресу - для зміни електронної адреси для авторизації у профіль.

ЯК ВІДНОВИТИ АБО ЗМІНИТИ ПАРОЛЬ?

Якщо ви забули свій пароль ви можете його відновити/змінити по email або по номеру телефону.https://ekomora.com/remindpassword/

Зверніть увагу: Якщо ви верифікували свій профіль по номеру телефону - код з новим паролем прийде на номер верифікації, незалежно від обраного способу відновлення. 

Якщо верифікацію профілю ви проводили по email - будь ласка, напишіть нам і ми допоможемо відновити доступ до профілю.

Щоб відновити пароль по email:

  • перейдіть в поле Вхід

  • клікніть Забули пароль 

  • На вказаний номер Вам надійде СМС-повідомлення з новим паролем, який Ви можете змінити, здійснивши вхід в вкладці Налаштування https://ekomora.in.ua/client/setting/ 

Просто вирішили змінити пароль?

Ви можете зробити це в Кабінеті клієнта у вкладці Налаштування https://ekomora.in.ua/client/setting/ 

Важливо! Пароль повинен містити мінімум 8 будь-яких символів, мінімум одну цифру, одну велику і одну малу літеру. З метою безпеки створіть унікальний і легкий для запам’ятовування пароль, не повідомляйте його нікому (навіть нам :) - це конфіденційна й персональна інформація!



Новини

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
07.02.2019

Важлива інформація для клієнтів та партнерів офлайнової/онлайнової торгової платформи ЕКОМОРА

Статті

Ekomora
час роботи:
24/7
380503399665
380983399665
Івано-Франківськ
У вашому кошику Перейти у кошик
товарів 0
на суму 0 грн